Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Uglies - Σειρά Uglies 1

Τίτλος : Uglies
Συγγραφέας : Σκοτ Γουέστερφελντ
Εκδόσεις : Μεταίχμιο
Μετάφραση : Καίτη Οικονόμου


Αυτή τη σειρά ομολογώ άργησα πολύ να την ξεκινήσω.. Αφού όμως είχα διαβάσει το Ταίρι  άκουσα ότι μοιάζουν λιγάκι.. και επειδή το Ταίρι μου άρεσε πολύ ξαφνικά άρχισα να ανυπομονώ να ξεκινήσω και αυτή την σειρά! Να ναι καλά η φίλη μου η Γιώτα που μου χάρισε το πρώτο βιβλίο! 


Από το οπισθόφυλλο:



*Η Τάλι ζει σε έναν κόσμο όπου τα δέκατα έκτα γενέθλια επιφέρουν την αισθητική τελειότητα. Όλοι οι δεκαεξάχρονοι υποβάλλονται σε μία εγχείρηση η οποία εξαφανίζει όλες τις ατέλειες και σε μετατρέπει από άσχημο σε όμορφο. Παραμονές των γενεθλίων της περιμένει αυτό το σημαντικό γεγονός που θα αλλάξει τη ζωή της.
Το μόνο πρόβλημά της είναι η φίλη της, η Σέι, που δε θέλει να γίνει όμορφη, δε θέλει να υπακούσει στους νόμους του κράτους, και προγραμματίζει να ενωθεί με τους επαναστάτες στο δάσος, εκεί όπου πηγαίνουν όλοι οι άσχημοι για να γλιτώσουν την εγχείρηση. Η Τάλι δε θέλει να την ακολουθήσει και να θυσιάσει το όνειρό της.
Όμως, λίγο πριν από την εγχείρηση, οι κρατικοί υπάλληλοι την ανακρίνουν και της προσφέρουν τη χειρότερη επιλογή που θα μπορούσε να φανταστεί. Να βρει τη Σέι, να ανακαλύψει πού κρύβονται οι επαναστάτες, και να τους προδώσει. Έχει έρθει πια η ώρα να πάρει τη μεγαλύτερη απόφαση της ζωής της. Μια απόφαση που θα αλλάξει για πάντα τον κόσμο της.*


Αρχικά να πω ότι με ξένιζαν κάποιες εκφράσεις του βιβλίου μέχρι να μπω στο κλίμα! Κάτι που σίγουρα δεν άργησε να συμβεί αλλά ως τότε αναρωτιόμουν "τι διαβάζω τώρα;".. Μόλις άρχισα σιγά σιγά να βυθίζομαι στην πλοκή ξεπεράστηκαν όλα τα κολλήματα! Σε μια εντελώς δυστοπική κοινωνία  στο μακρινό μέλλον η χειραγώγηση της κοινής γνώμης είναι το κύριο μέλημα των αρχών. Με το δέλεαρ της ομορφιάς  οδηγούν τους δεκαεξάχρονους στο χειρουργικό τραπέζι, όπου πίσω από τις αμέτρητες αισθητικές επεμβάσεις κρύβεται ένα σκοτεινό μυστικό.. Η δεκαεξάχρονη Τάλι θα παλέψει για την ελευθερία των επιλογών της και κάπως έτσι ξεκινάει μια μεγάλη περιπέτεια! Μέσα σε όλα αυτά ο συγγραφέας δεν ξεχνά να μας περάσει και αρκετά οικολογικά μηνύματα που αναπόφευκτα μας βάζουν σε σκέψεις! Ένα βιβλίο με γρήγορη αφήγηση και τρομερά ενδιαφέρουσα πλοκή γεμάτη αδρεναλίνη! Δεν με κούρασε ούτε για μια στιγμή και βρίσκω πολύ έξυπνη της σύλληψη της ιδέας! Δεν έχουμε λοιπόν παρά να οδηγηθούμε γρήγορα-γρήγορα στο δεύτερο βιβλίο της σειράς με τίτλο Pretties και να ξαναβυθιστούμε στις περιπέτειες της Τάλι!

17 σχόλια:

  1. Δεν κάνει τίποτα κοριτσάκι μου... Να 'σαι καλά! :)
    Ναι, αυτό με το πως μιλάνε μου δημιούργησε κι εμένα ένα θέμα αλλά από τον Καπνό και μετά όλα οκ! ;)
    Αλλά όπως είπα, ενώ μου άρεσε, κάτι μου έλειψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ε πώς..! να μην σε ευχαριστήσω?? :Ρ
    Και εγώ κάπως έτσι... ήθελε κάτι ακόμη για να είναι τέλειο...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φυσικά και πρέπει να με ευχαριστείς... μην σου πω να μου φιλήσεις τα πόδια! :P
    Αυτό το κάτι προσωπικά μου έλειψε και στα 3 βιβλία! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εννοειται οτι θα σου τα φιλησω... (μπλιαχ..!) χαχαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επέστρεψα!!! Μου λείψες Αλεξάκι!!! Και η Γιώτα μου έλειψε αλλά τις τα πα και στο blog της :Ρ
    Χάθηκα λίγο αλλά περνούσα τόσο ωραία και δεν είχα χρόνο να μπω!! Άντε τώρα να σημαζευτώ :|
    Διάβασα απίστευτα πολλά βιβλία, πέρασα τέλεια αλλά μου λείψατε!!! (Είναι η τρίτη τέταρτη φορά που το αναφέρω;)
    Σιγά σιγά θα σχολίασω σε όλα-άσχετο αλλά τώρα που το θύμηθηκα πάλι Χαλκιδική ήσουν εσύ; Χα,χα,χα!! Ελπίζω να πέρασες τέλεια!!- και έχω να γκρινιάξω και για πολλά και με κυριότερο για το τέλος της πόλης των έκπτωτων... Γιατί μας βασανίζει έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. βρε βρε καλως το το παιδι!!! ας το πω και εγω λοιπον.. Και εμας μας ελειψες!! ναι ξαναπηγα χαλκιδικη και περασα πολυ ωραια! αχ τι διαβασες για πες?!?!
    οσο για το τελος των εκπτωτων ενταξει εχουμε συνηθισει πια τα βασανιστηρια!!! ;)
    αλλα τι αλλο διαβασες gerrako??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βασανηστήρια; Έλα καλέ... γιατί το λες αυτό; Χα, χα, χα...
    Εγώ τελείωσα χθες το μεσημέρι το ΒΑΜΜΕΝΟ ΠΕΠΛΟ αλλά δεν κάθησα να βάλω ανάρτηση ακόμα.
    Χθες ήμουν νυσταγμένη και ξεράθηκα και σήμερα έχω επέτειο γάμου οπότε... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπόν Αλεξία σκεφτόμουν να αναλύσω αυτά που διάβασα μόλις έβρισκα χρόνο αλλά θα το κάνω τώρα ;)
    ~Εκτος από την πόλη των έκπτωτων που την είχα τελείωσει στο ταξίδι και έφτασα στην Ζάκυνθο συγχισμένος (Μα καλά δεν φτάνει που θα περιμένουμε την συνέχεια έναν χρόνο βάζει και τέτοιο τέλος με αποτέλειωσε, μα τρια βιβλία τρια(3) κάναμε να δούμε λίγο φως και ξανα τα ίδια; Γενικά πάντως βρήκα το βιβλίο εξαιρετικά καλό και επειδή είχα διαβάσει κριτικές πολύ άσχημες είχα πρωετοιμαστεί για τα χειρότερα αλλά συνέχισε την ιστορία εντυπωσιακά...Άσχετο αλλά συνήθως ένας συγγραφέας για να με πείσει ότι είναι καλός πρέπει να διαβάσω και κάτι διαφορετικό από αυτόν(βλ. Στεφενι και το Σώμα) και μετά τον Κουρδιστό πείστηκα ότι η Cassandra είναι εξαιρετική συγγραφέας.
    Εκτός λοιπόν από την πόλη των έκπτωτων διάβασα:
    ~Το ρίγος που το βρήκα φοβερό. Δεν το περιμένα και να φανταστείς ότι το είχα στο ράφι σχεδόν ένα χρόνο. Ήταν τόσο ποιήτικο και λυρικό και ήθελα απλά να μην τελείωσει, να βρίσκομαι εκεί με τον Σαμ και την Γκρευς. Αυτό που με μάγεψε ήταν η λιτότιτα του. Δεν είχε βρικολάκες, δαίμονες, αγγέλους κλπ για να δημιουργήσει υπερπαραγωγή (όχι ότι δεν μου αρέσουν τα βιβλία που έχουν μέσα όλα αυτά -σήμερα δεν μπορώ να κάνω μια απλή πρόταση θεε μου άτιμο ταξίδι- απλά όταν ένα βιβλίο είναι τόσο λιτό και καταφέρνει να σε μαγέψει είναι φοβερό. Ήταν απλό και κυλούσε αργά ήταν όμως τόσο ρομαντικό τόσο όμορφο. Καθόλου κουραστικό. Νόμιζω το ερωτεύτηκα και θα το ξαναδιάβασω πολλές πολλές φορές. Γιατί απλά θέλω να ξαναχαθώ μέσα του. Το τέλος του ήταν μοναδικό...Από τις πολύ σπάνιες φορές που δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερο τέλος. *HUGE SPOILER* Εκεί που ήταν όλα καλά και ωραία τρακάρει η Γκρευς και αρχίζει ο πανικός. Η τελευταία σελίδα που ο Σαμ την κοιτούσε από το δάσος και νόμιζα ότι ήταν λύκος ενω ήταν άνθρωπος..Ένα βιβλίο σπάνια προσφέρει τόσο δυνατά συναισθήματα που σου φέρνουν δάκρυα. Μοναδικό. *END SPOILER*
    ~Αμέσως μετά διάβασα την άπνοια με τεράστια όρεξη και αποδείχτηκε εξίσου καλή -και σε σημεία ακόμη καλύτερη- από το ρίγος. Συμπάθησα απίστευτα τον Κοουλ και μου άρεσε το νεο love story. Δεν περιμένα με τίποτα να πάει την ιστορία σε τέτοια μονοπάτια και το τέλος...Το τέλος ήταν όσο υπέροχο ήταν και στο πρώτο και με άφησε με κομμένη την ανάσα. Δεν το περίμενα με τίποτα!! Γιώτα επείδη το έχεις διαβάσει θα γκρινιάξω στο δικό σου blog σε προειδοποιω. Περιμένω με τεράστια ανυπομονήσια το τρίτο αν και δεν είμαι σίγουρος ότι μπορώ να αποχωρίστω ακόμη αυτήν την σειρά..Αλεξία να διαβάσεις σύντομα οπωσδήποτε και την άπνοια. Το ρίγος νομίζω το έχεις διαβάσει(;).Τελείωσε η φλυαρία για το ρίγος και την άπνοια. (Επιτέλους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ~Μετά διάβασα το δωμάτιο το οποίο δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο. Ειδικά μετά την απόδραση ήταν φοβερό. Αξίζει να διαβαστεί.
    ~Το Τατιάννα και Αλεξάντερ μου άρεσε περισσότερο από τον Μπρούτζινο καβαλαρη και έχω προσθέσει στα προσεχώς και το τρίτο.
    ~Η τριλογία Ξύπνα, Ζήσε, Φύγε ήταν αρκετά καλή και δεν είχε καμία σχέση με ότι περίμενα(Με την καλη έννοια). Το πρώτο βιβλίο ήταν καλό -ήταν η αρχή και έδωσε πιο πολύ βάση στα όνειρα κλπ και λιγότερο στην πλοκή- και αν εξαιρέσουμε ότι ήταν μέχρι και την μέση λίγο μπερδεμενο ήταν πολύ ευχαριστο. Η γραφή της ΜκΜαν ήταν πολύ ιδιαίτερη αλλά την συνήθισα αμέσως. Το δεύτερο ήταν μακραν καλύτερο. Από την μέση και μετά το κατάπια με κομμένη την ανάσα. Εκτος από τα όνειρα και το μυστήριο σχετικά με την Τζείνι έμπλεκε πολύ πλοκή, πολύ ρομαντισμό και σε σημεία ήταν τρομακτικότερο από το πρώτο. Το τρίτο σε σχέση με το δεύτερο ήταν κατώτερο αλλά τελείωσε όμορφα την ιστορία. Γενικά ήταν ωραία σειρά στο σύνολο και διαβαζεται πολύ πολύ ευχάριστα. Αλεξία να τα διάβασεις κάποια στιγμή είναι και μικρά είναι και φτηνά (γιατί όπως ανέφερες κάπου είναι ακριβό το σπορ) αρκετά καλά. Μην περιμένεις τίποτα το τρομέρο αλλά είναι αρκετά καλά.
    ~Τα uglies και λοιπά θα τα σχολίασω στις αναρτήσεις σου γιατί ξέφυγα λίγο με την φλυαρία μου. Τώρα είμαι στα μισά του extras και είναι καλό αλλά κάτι λείπει...
    Άσχετο αλλά αυτό το σαμπανιζάτος και σαμπανιζάτη κάποια στιγμή ήμουν σε φάση όχι άλλο κάρβουνο!!

    Αμέσως μετά αρχίζω ταίρι και έπειτα επιτέλους και αφου πέρασε από σαράντα κύματα την αγγελική σιωπή!! *AT LAST*.

    ΥΓ. Σας χρωστάω φωτό ;)
    ΥΓ2. Γιώτα χαρούμενη επέτειο!! Εύχομαι να είστε πάντα αγαπημένοι με τον άντρα και το παιδάκι σου!! {Σου χρωστάω απάντηση σε ένα υπέροχο email που έλαβα ;)}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλέ... πάρε μια ανάσα βρε Γεράσιμε! Χα, χα, χα...
    Εννοείται ότι περιμένω να περάσεις και από εμένα να μου τα πεις αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θα τ' ακούσω... :P
    Για το "Ξύπνα" συμφωνούμε απόλυτα. Δεν θα μπορούσαμε να έχουμε μεγαλύτερη ταύτιση απόψεων. Όχι ότι πάμε πίσω και στα άλλα! ;)
    Ευχαριστώ για τις ευχές σου και περιμένω να τα πούμε και πιο αναλυτικά! Φιλάκια... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Γιωτάκι μου να τα εκατοστήσετε! πάντα ευτυχισμένοι!!

    Γεράσιμε πράγματι πάρε μια ανασα!! χαχαχα!
    λοιπόν:
    - Τα ΞΥΠΝΑ-ΦΥΓΕ-ΖΗΣΕ θα τα διαβάσω σύντομα το υπόσχομαι! όπως επίσης και την Άπνοια..(ναι το Ρίγος το έχω διαβάσει καλά θυμάσαι!)
    -Όσο για το δωμάτιο πολύ χάρηκα που σου άρεσε τελικά!
    -το Uglies & το Pretties και εγώ τα έχω πρόσφατα και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! αυτα τα σαμπανιζάτα με τρέλαναν!!! :Ρ μετά τον κουρδιστό ξεκινάω κ εγώ άμεσα το specials!
    Aχ μου έλειψες! το ξαναλέω!!! χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. einai orea seira???? edw kao kairo skeftomai na tous riksw mia matia alla pada kataligw se alla vivlia!!
    Tha to ksanapo to blog sou einai telio <3 diavazoume akrivos ta idia vivlia !! XD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. christine μου καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!
    ναι είναι ωραία σειρά αν και εντελώς μοναδική! δεν μοιάζει με τίποτα που έχεις διαβάσει αυτό στο εγγυώμαι!!! Η ιδέα είναι φοβερή, η πλοκή πάρα πολύ καλή αλλά ο συγγραφέας δεν γράφει και εκπληκτικά..
    Κοίτα εγώ πραγματικά την απόλαυσα τη σειρά απλώς δεν κόβω την φλέβα μου για τον τρόπο γραφής του συγγραφέα κατάλαβες?

    ΥΓ. Και εγώ άργησα να την ξεκινήσω..είχαν κυκλοφορήσει πρώτα όλα και μετά την ξεκίνησα.. για κάποιο λόγο και εγώ δίσταζα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χααχα ναι καταλαβα!! ωραια γιατι συχνα θελω ενα διαλειμα απο ta paranormal young adult και ψαχνω μπακ απ βιβλια για να διαβαζω!!νταξει πολυ λενε πχ οτι το fifty shades of grey ειναι κακογραμμενο αλλα εμενα δεν μου φανηκε κια τοσο πολυ οποτε δεν νομιζω να υπαρξει θεμα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. και εγώ αυτό πιστεύω.. ότι δεν θα υπάρξει κανένα θέμα! πες μας εντυπώσεις μόλις τελειώσεις το πρώτο δεσποινίς μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...