Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ - ΕΜΑ ΝΤΟΝΑΧΙΟΥ



Τίτλος: Το ΔΩΜΑΤΙΟ
Συγγραφέας: Έμα Ντόναχιου
Εκδόσεις: Ψυχογιός


Προτού σας πω οτιδήποτε, θέλω να μοιραστώ μαζί σας ότι το βιβλίο αυτό είναι από τα καταπληκτικότερα βιβλία που διάβασα ποτέ! Είμαι πολύ περήφανη που έχει μια θέση στην βιβλιοθήκη μου!


Στο οπισθόφυλλο διαβάζουμε:


*Για τον πεντάχρονο Τζακ, το Δωμάτιο είναι ο κόσμος. Εκεί γεννήθηκε, εκεί τρώει, εκεί κοιμάται, εκεί παίζει και μαθαίνει μαζί με τη Μαμά του. Γι' αυτόν, το Δωμάτιο κρύβει αμέτρητα θαύματα, πλούσια και ανεξάντλητη τροφή για τη φαντασία του: το φίδι κάτω από το Κρεβάτι, φτιαγμένο από τσόφλια αυγών, ο φανταστικός κόσμος της Τηλεόρασης, η παρηγορητική ζεστασιά της Ντουλάπας, κάτω από τα κρεμασμένα ρούχα, εκεί όπου η Μαμά τον ασφαλίζει τα βράδια, για την περίπτωση που ο ΣαταΝίκ τους επισκεφθεί.

Το Δωμάτιο είναι σπίτι για τον Τζακ, για τη Μαμά όμως δεν είναι παρά η φυλακή όπου κρατείται από τα δεκαεννιά της -εφτά χρόνια τώρα. Με οδηγό την αδιαπραγμάτευτη αγάπη της για το γιο της, η Μαμά έχει δημιουργήσει για χάρη του μία ολόκληρη ζωή σ' ένα χώρο δώδεκα μόλις τετραγωνικών. Η περιέργεια τού Τζακ όμως αυξάνεται ευθέως ανάλογα με τη δική της απελπισία -και η Μαμά ξέρει ότι δε θα μπορέσει να συνεχίσει να χαλιναγωγεί για πολύ ακόμα καμία από τις δυο.

Ειπωμένη με τη συγκινητική και αστεία φωνή του Τζακ, το "Δωμάτιο" είναι η ιστορία της ακαταδάμαστης αγάπης που ανθίζει κάτω από τις πιο οδυνηρές συνθήκες, και του σκληρού σαν διαμάντι δεσμού ανάμεσα σε μητέρα και παιδί. Πρόκειται για ένα καθηλωτικό, ανυψωτικό και συνάμα σοκαριστικό μυθιστόρημα -μια συνταρακτική ιστορία, βαθιά ανθρώπινη και αβάσταχτα συγκινητική.
Το "Δωμάτιο" είναι ένα μέρος που δε θα ξεχάσετε ποτέ.*


Από τις πρώτες κιόλας σελίδες του με συγκίνησε και γραπώθηκα από το βιβλίο αυτό μέχρι το τέλος. Όταν δεν μπορούσα να διαβάσω το σκεφτόμουν και όταν διάβαζα δεν σκεφτόμουν τίποτα πέρα από αυτό! Είναι πραγματικά καθηλωτικό! Στο ΔΩΜΑΤΙΟ διαβάζουμε για μια σοκαριστική ιστορία ειπωμένη από ένα πεντάχρονο παιδί. Είναι ανατριχιαστικό να βλέπεις μέσα από τα αθώα μάτια ενός παιδιού μια τόσο σκληρή πραγματικότητα. Η πρωταγωνίστρια της ιστορίας είναι η "Μαμά" την οποία απήγαγε ένα άντρας στα δεκαεννιά της και την έκλεισε σε ένα κρυμμένο από παντού και άψογα απομονωμένο Δωμάτιο. Σε αυτό θα φέρει στον κόσμο (μετά από δυο χρόνια καθημερινό βιασμό) τον πολύτιμο Τζάκ! Η χωρίς όρια αγάπη μιας μάνας για το παιδί της θα την οδηγήσει στον να δημιουργήσει έναν υπέροχο κόσμο για τον μικρό Τζάκ μέσα στο Δωμάτιο. Βαθιά συγκινητικό και απόλυτα απολαυστικό θα κερδίσει και τους πιο απαιτητικούς! Δεν μπορώ να σταματήσω να το σκέφτομαι ώρες αφού γύρισα και την τελευταία σελίδα! Ο μικρός Τζάκ είναι τώρα μακράν ο αγαπημένος μου αφηγητής!


Πάρτε μια γερή δόση πατώντας εδώ!


Quote: "είμαι φοβισμένος αλλά και λίγο γενναίος..δηλαδή φοβαίος! Οι λεξόπιτες πάντα κάνουν την μαμά να γελάει.."

18 σχόλια:

  1. καλημερα!

    πραγματικα μου εχεις κινησει το ενδιαφερον να διαβασωμ αυτο το βιβλιο! οταν παω να αγορασω βιβλια θα ειναι η πρωτη μου επιλογη!

    σ΄ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αλεξία όπως ξέρεις με έχεις πείσει ήδη να αγοράσω αυτό το βιβλίο. Είχα διαβάσει πριν αρκετό καιρό αυτήν την γερή δοση-47 σελίδες ουάου- και είχα μείνει άφωνος. Με είχε αιχμαλωτίσει η οπτική γωνία του βιβλίου που τοποθετείτε μέσα από τα μάτια ενός πεντάχρονου παιδιού.
    Απλά όπως σου είπα είχα αμφιβολίες για το ποσό σοκαρίστηκε είναι η ιστορία και φοβήθηκα ότι μπαίνει σε υπερβολικές λεπτομέρειες. Αλλά για να λες ότι σε γραπώνει και έχοντας υπόψη μου ότι παρακολουθούμε τα πάντα μέσα από ένα παιδί πιστεύω ότι θα περάσει ένα τόσο σκληρό θέμα με μια γλυκύτητα που καταλήγει σε συγκίνηση με αποτέλεσμα να λατρέψω το βιβλίο.
    Χτες το βράδυ η μητέρα μου τέλειωσε τον κήπο με τις μουριές και μόλις σήμερα το πρωί αγόρασε το δωμάτιο. Το περιμένω με αγωνία το βράδυ και το βάζω σε άμεση προτεραιότητα.
    ΥΓ. Είσαι μέσα στο μυαλό μου τελικά. Το αγγελική σιωπή το έχω στο ράφι από τα Χριστούγεννα χωρίς ακόμη να το έχω διαβάσει. Περιμένω την κυκλοφορία του δεύτερου βιβλίου τον Ιούνιο για να το διαβάσω. Περιμένω την γνώμη σου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Εκφράσου

    Χαίρομαι πολύ που σου έχω κινήσει το ενδιαφέρον! Πολύ καλά θα κάνεις και θα το διαβάσεις..δεν θα το μετανιώσεις! Σε περιμένουμε μετά να μας πείς πως σου φάνηκε!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @ Gerry

    Ακριβώς όπως το λες είναι Γεράσιμε, ο Τζάκ (που θα τον λατρέψεις!) περιγράφει τα πάντα με έναν απόλυτα αθώο , γλυκό και συγκινητικό τρόπο όσο σκληρά και αν είναι! Δες σε βάζει σε λεπτομέρειες που θα σε κάνουν να νοιώσεις άβολα γιατί ένα παιδί δεν αντιλαμβάνεται τα γεγονότα όπως οι ενήλικες! Τις λεπτομέρειες τις σκέφτεσαι μόνος σου αφού τελειώσεις το βιβλίο..εγώ σου μιλάω ειλικρινά δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου!

    ΥΓ. Την αγγελική σιωπή μόλις την άρχισα..θέλω να πιστεύω πως μέχρι την Κυριακή θα το τελειώσω οπότε θα σου πώ πολύ σύντομα! Περιμένεις και το δεύτερο για να τα διαβάσεις μαζί? έξυπνο αυτό ! γλιτώνεις από να σε φάει η αγωνία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όντως Αλεξία, απο το να με φάει η αγωνία καλύτερα δεν είναι. Αναμένω με αγώνια την γνώμη σου.
    Εγώ τώρα διαβαζω την πόλη της σταχτής και είναι θαύμα που κατάφερα και τελείωσα το πρώτο μέσα στις εξετάσεις. Ήταν όμως τόσο καλό που δεν μπορούσα να αντισταθώ.
    Το δωματιό θα το διαβάσω άμεσα και θα σου πω την γνώμη μου λεπτομερώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αλεξάκι, επιτέλους κατάλαβα τι πραγματεύεται το βιβλίο και τώρα είμαι πραγματικά περίεργη να το διαβάσω! Θα το βάλω στο πρόγραμμα και θα το κάνω στο άμεσο μέλλον αφού όπως πολύ καλά γνωρίζεις, πρέπει να περιμένω λίγο για κάποια άλλα που αναμένω! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Gerry

    το βλέπω να συγχρονιστούμε στη Γυάλινη πόλη! εμένα η πόλη της στάχτης μου άρεσε περισσότερο από το πρώτο! θα σου αρέσει!
    όσο για την γνώμη σου την περιμένω πώς και πώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @ Γίώτα μου είδες? πολύ ενδιαφέρον και πρωτότυπο επίσης! Μην το καθυστερήσεις και πολύ...βάλτο ψηλά στη λίστα! δεν θα σου πάρει πάνω από 2-3 μέρες ..δεν θα θέλεις να το αφήσεις από τα χέρια σου! Εσύ ειδικά που είσαι και μανούλα θα δεθείς ακόπη περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λες να συγχρονιστουμε Αλεξια; Μπορει εαν και εγω τωρα που πλησιαζουν δυσκολα μαθηματα δεν εχω καθολου χρονο.Ειμαι ακομη να φανταστεις στο δευτερο κεφαλαιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ δεν πειράζει Γεράσιμε.. όλα στο χρόνο τους! άσε να τελειώσουν οι εξετάσεις και μετά να το απολαύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αλεξία όπως σου είπα η μητέρα μου το τελείωσε και ξετρελάθηκε. Μιλάει συνέχως για αυτό και έπεισε και την μια συνάδελφο της στην δουλεία να το διαβάσει!!
    Της άρεσε πάρα πόλυ πραγματικά. Και με έχει βάλει και έμενα σε αναμμένα κάρβουνα να το διαβάσω. Μου είπε είδικα οτι εκεί κόντα στην μέση γίνεται παρα πόλυ ενδιαφέρον...
    Ανυπομονώ να το διαβάσω και να σου πω την γνώμη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ αχ ήμουν σίγουρη ότι θα τρελαθεί!!!
    αυτό το βιβλίο είναι απίστευτο!! και φυσικά το έχει ήδη προτείνει σε συναδέλφους της...μπορείς να φανταστείς σε πόσουν το έχω προτείνει εγώ μέχρι τώρα??? σε άπειρους!!! Αντε να το διαβάσεις και εσύ να μας πεις την γνώμη σου!! ανυπομονώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Aleksia mou ouffffffff.... to teleiosa epitelous!!! parolou pou stin arxi den imoun enthousiasmeni..en teli to vivlio me kerdise!!!! idika apo to meso tou vivliou kai meta den ithela na to afiso apo ta xeri mou!!! i alitheia einai oti sto proto miso oi leptomereies se kourazoun ligo kai uparxei kai mia epanalipsi...alla apo tin organosi tou sxediou kai meta ginetai toulaxiston apolaustiko!!! to sunisto anepifilakta!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στέλλα πολύ χαίρομαι γιατί το είχα ένα άγχος!
    Η αλήθεια είναι ότι το Δωμάτιο είναι πολύ ιδιότροπο βιβλίο αλλά έχει κάτι που σε κερδίζει και σε βάζει στην κυριολεξία μέσα στις σελίδες! Μια μέρα που θα πίνουμε καφέ θα το αναλύσουμε! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι εγώ θέλω καφέ!!! γκρρρ!!
    Maybe, next year!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αχ Ελενάκι μου! Μακάρι να είναι πιο σύντομα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. tilika mono egw den to diavasa...prepei na mou to xanadwseis...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ναι Χριστινάκι μου αξίζει τον κόπο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...