Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Extras- Σειρά Uglies (βιβλίο 4)



Τίτλος: Extras - Σειρά Uglies (βιβλίο 4)
Συγγραφέας : Σκοτ Γουέστερφελντ
Εκδόσεις : Μεταίχμιο
Μετάφραση: Καίτη Οικονόμου




To Extras είναι το τέταρτο και τελευταίο βιβλίο της αγαπημένης σειράς Uglies.. και μπορώ να πω ότι είναι το αγαπημένο μου από τα τέσσερα! Και δεν το περίμενα για να είμαι ειλικρινής.. αλλά ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη!




Περίληψη:


" Λίγα χρόνια μετά την ανατροπή του καθεστώτος των Ειδικών από την επαναστάτρια Τάλι Γιάνγκμπλαντ, μια πολιτιστική αναγέννηση σαρώνει τον κόσμο. "Τεχνοκέφαλοι" επιδεικνύουν τα τελευταία γκάτζετ τους, "αναρτηστές" διαδίδουν κουτσομπολιά και μόδες και άτομα με ακραίες επεμβάσεις έχουν κόλλημα με την πλαστική χειρουργική. Η δημοτικότητα είναι η κινητήρια δύναμη της κοινωνίας και όλοι λαχταρούν να γίνουν διάσημοι. Η δεκαπεντάχρονη Άγια Φούζ δεν αποτελεί εξαίρεση. Αλλά η προσωπική της κατάταξη είναι τόσο χαμηλή, ώστε ουσιαστικά η Άγια είναι ένα τίποτα. Μια "έξτρα". Η μόνη της ελπίδα να γίνει διάσημη είναι να αναρτήσει ένα πρωτότυπο συγκλονιστικό ρεπορτάζ. Και τότε ανακαλύπτει τυχαία ένα φοβερό μυστικό. Η Άγια ξέρει οτι βρίσκεται στα πρόθυρα της δημοσιότητας. Ωστόσο τα στοιχεία που ετοιμάζεται να αποκαλύψει δεν θ'αλλάξουν μόνο την δική της μοίρα... αλλά και την μοίρα αυτού του θαυμάσιου καινούριου κόσμου."


Πολλές φορές μου έχει τύχει, βλέποντας μια πολύ ωραία ταινία ή διαβάζοντας ένα καταπληκτικό βιβλίο να νιώσω οτι θα ήθελα να έχει λίγο ακόμη για να δω τι γίνεται μετά.. αφού η περιπέτεια τελειώσει να πάρουμε μια γεύση του "ζήσανε αυτοί καλά.." Ε λοιπόν αυτή την ανάγκη μου κάλυψε αυτό το βιβλίο! Θα μπορούσε να πει κανείς ότι οι περιπέτειες της Τάλι τελειώνουν με το τρίτο βιβλίο της σειράς και κάλλιστα θα μπορούσε να μην υπάρξει τέταρτο. Αλλά με το Extras μας δίνεται η ευκαιρία να μάθουμε τι έγινε μετά την νίκη της Τάλι έναντι των Ειδικών.. Επιπλέον είναι εξαιρετικά καλογραμμένο και η ροή των γεγονότων είναι πιο γρήγορη από τα τρία προηγούμενα και παρά το γεγονός ότι στο μεγαλύτερο μέρος του βιβλίου η Τάλι είναι πρακτικά απούσα, στην πραγματικότητα βρίσκεται παντού! Τέλος πρέπει να πω ότι προσαρμόστηκα γρηγορότερα στο περιβάλλον του βιβλίου από ότι στα προηγούμενα. Η σειρά κατά την γνώμη μου κλείνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!


ΥΓ. Η σειρά θα μεταφερθεί στον κινηματογράφο το 2012!

7 σχόλια:

  1. Άρα επιβεβαιώνεται για μια ακόμη φορά ο γκουρού (εγώ δηλαδή)! :p
    Κι εμένα, από τα 4 είναι το αγαπημένο μου και νομίζω πως είχε αυτό το κάτι που έλειπε από τα προηγούμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά ε ο μπλόγκερ κάνει πάλι τα δικά του!!!
    Σου είχα απαντήσει σε αυτό... Τέλος πάντων..
    Έλεγα κοριτσάρα μου οτι ναι επιβεβαιώθηκες πάλι!!!
    Πραγματικά από τα τέσσερα ήταν το πιο καλογραμμένο.. και το πιο ώριμο θα έλεγα! Είχα κάποιες επιφυλάξεις λόγω των διαφορετικών ηρώων αλλά καταρρίφθηκαν σχεδόν αμέσως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. aleksia mou exw diavasei ta duo prwta auta vivlia kai mou aresan alla den kserw ti den mou kollage kai den ta sunexisa ....esu ti les aksizei????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιωάννα μου δεν είναι η αγαπημένη μου σειρά αλλά τα διάβασα ευχάριστα..οπότε θα σου έλεγα εφόσον έτσι και αλλιώς τα ξεκίνησες να την τελειώσεις την σειρά. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα απογοητευτείς.
    δεν είναι και ακριβά..
    16,66 το specials και
    16,60 το extras
    αν δεν κάνω λάθος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ναι είναι όντως καλό το βιβλίο.
    Λίγο πιο δεμένο και πιο μεστό από τα προηγούμενα. Πραγματικά ωραία η ματια στο μέλλον. Για μια στιγμή είχα τρομάξει και είπα "ε, όχι και εξωγήινοι, τι άλλο θα βάλει μέσα ο τύπος", αλλά ησύχασα στο τέλος.
    Το μόνο κάπως που με ξενέρωσε λίγο είναι ότι η Άγια ακολουθεί το μοτίβο της Τάλι (λίγο εγωπαθής, πολλά ψέματα ή λειψές αλήθειες, κατα λάθος ήρωας κλπ). Είναι πανομοιότυπες. Αυτό θα μπορούσε να είναι καλύτερα δουλεμένο.

    Τάλι & Ντέιβιντ???? Ουάου!! Πάντα ήμουν στο team του Ντέιβιντ.
    Τι συμπέρασμα βγαίνει? Καταλήξαν μαζί ή όχι?
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν ξέρω αν κατέληξαν μαζί.. δεν σου δίνει να το καταλάβεις με σιγουριά..σε αφήνει με την αμφιβολία..
    είναι ζευγάρι ή όχι?!?

    Σπαστικό άστα, γιατί και εγώ team Ντέιβιντ ήμουν! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...